дфс

Найчастіше до фіскальної служби області мешканці Донеччини звертаються за отриманням роз’яснення податкового законодавства, проведення контрольно-перевірочної роботи та сплати сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, а також з метою інформування про ухилення від сплати податків.

Так, за січень-вересень цього року до фіскальної служби надійшло 380 письмових звернень громадян, що на 17 звернень, або на 4,7% більше, ніж за відповідний період 2016 року.

З початку року розглянуто 355 письмових звернень, за їх результатами:

– на 302 звернення надано відповідні роз`яснення;

– 12 звернень вирішено позитивно;

– 11 звернень повернуто авторам, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;

– 11 звернень направлено на розгляд за належністю до інших органів;

– 3 звернення відмовлено в задоволенні;

– 16 анонімних звернень не підлягало розгляду.

Усі звернення розглянуті ґрунтовно та якісно, без порушення термінів.

Крім того, з початку року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області та територіальних органів проведено 55 прийомів громадян, у тому числі 22 виїзних.

Звертаємо увагу громадян, що вони  також  мають можливість  потрапити на  особистий прийом до керівництва  як  на районному, так і на обласному рівні, згідно із затвердженими графіками прийому.

Ознайомитись з графіком особистого прийому громадян керівництвом Головного управління ДФС у Донецькій області на 2017 рік можна за посиланням  http://dn.sfs.gov.ua/pryimalnia-gromadian/grafik-osobistogo-priyomu/.

ГУ ДФС у Донецькій області