У Часовоярській школі пройшов методичний плейкаст для вчителів Бахмутського району

У  Часовоярській  загальноосвітній  школі  І-ІІІ ступенів № 17  28 лютого  2017 року пройшов методичний  плейкаст «Інновації у навчанні в умовах нової української школи», на  якому вчителі вищої кваліфікаційної категорії ознайомили педагогів району з методичними «родзинками», які допомагають реалізувати основні вимоги Державного стандарту в навчально-виховному процесі, формувати в учнів основні життєві компетентності, створити на уроці атмосферу взаємодії та співпраці, мотивувати дітей до вивчення навчальних дисциплін.

Своїм досвідом поділилася вчитель історії Інна Мацюк. Під час вивчення теми «Ярослав Мудрий – відомий історичний діяч» вона провела інтерактивну  подорож: «діти» працювали з годинником часу, аналізували історичні документи,  складали характеристику історичної постаті.

Вчитель біології та хімії Євгенія Яценко в уявному кафе розкрила позитивні  та негативні сторони вживання біологічно активних речовин.  Використовуючи метод «Шість капелюхів», учасники заходу складали асоціативний ряд, заповнювали кола Вена, виготовляли рекламу.

Про системний підхід у підготовці, організації та проведенні науково-дослідницької роботи в МАН розповіла вчитель української мови та літератури Людмила Рибалко. Вона продемонструвала присутнім роль антиреклами товарів: помилки в етикетках, назвах, правилах використання, телевізійній рекламі. Дійсний член МАН Алісія Прядко, учениця 10 класу, робота якої посіла І місце в обласному етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт, акцентувала увагу на тому, що бути освіченою людиною не тільки важливо, але й сучасно та актуально.

Олександра Прядко, учитель російської мови  та літератури, художньої культури, зазначила, що саме використання на уроках активних методів навчання створює ситуацію успіху та позитивну мотивацію до  вивчення предметів, спонукає учнів до пошуку істини, занурює в світ  літератури.

Вчитель української мови та літератури Світлана Гречишкіна продемонструвала можливості використання інформаційно-комунікативних технологій під час оцінювання навчальних досягнень учнів. Такі форми контролю розвивають критичне мислення та самостійність учнів.

Підсумком методичного плейкасту стала презентація  школи як опорного закладу Часовоярського освітнього осередку.

Артемівська райдержадміністрація27 (2) 27 (5) 27 (6)