Адреса: м. Костянтинівка, пр-т. Ломоносова, 156
Тел.: (06272) 2-33-05
E-mail:kon.a@dn.gov.ua
Веб-сторінка:

Відбулось засідання колегії Костянтинівської райдержадміністрації

Засідання колегії Костянтинівської райдержадміністрації провів в.о. голови Костянтинівської райдержадміністрації Олег Ісаков. На порядок денний було винесено питання щодо ходу виконання заходів з локалізації та ліквідації амброзії полинолистої на землях Костянтинівського району, ходу виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 08 липня 2014 року № 264 «Про розв’язання соціально-побутових проблем громадян, які переміщуються із міст та районів проведення антитерористичної операції, ходу виконання відповідних заходів розділу «Охорона здоров’я» Програми економічного та соціального розвитку Костянтинівського району, ходу підготовки підприємств житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до осінньо-зимового періоду 2017-2018 років, стану роботи виконкому Миколайпільської сільської ради щодо виконання делегованих повноважень, наданих Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Начальник відділу житлово-комунального господарства та будівництва Світлана Сівова зазначила, що з метою якісної підготовки підприємств житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років були розроблені відповідні першочергові заходи, які на даний час майже всі виконані.

Навчальні заклади, в цілому, підготовлені до роботи в опалювальний період. Виняток складає Іллінівська СШ, де на даний час продовжуються ремонтні роботи внутрішніх приміщень закладу; класи старої частини школи вже відремонтовані, заняття проводяться.

Щодо житлового фонду, то у зв’язку із зростаючою кількістю вибухів природного газу в житлових будинках на території Донецької області, в районі відповідними службами проводиться робота з перевірки димових та вентиляційних каналів як в багатоповерхових житлових будинках так і в приватному секторі з наданням сільським радам та населенню відповідних актів обстеження.

 Артемівська РДА