портал в режимі тестування та наповнення
0-800-507-506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
  • Стара версія
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Управління діловодства та контролю

Начальник управління діловодства та контролю

Контактна інформація

Адреса: 84306, Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6

Тел.: 42-04-54

Управління діловодства та моніторингу документів апарату облдержадміністрації (далі-управління) утворюється розпорядженням голови облдержадміністрації згідно з Законом України «Про місцеві державні адміністрації».

Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, ДСТУ ISO 9001-2001 «Система управління якістю. Вимоги», цим Положенням та іншими нормативними актами.

До складу управління входять:

  • відділ автоматизованої системи діловодства та моніторингу документів;
  • відділ опрацювання документів.

Управління координує діяльність сектору випуску правових актів облдержадміністрації.

Основні завдання та напрямки роботи управління

  • Документаційне забезпечення діяльності облдержадміністрації. Запровадження сучасних інформаційних технологій в сфері електронного документообігу з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для автоматизованої обробки та систематизації документів.
  • Організація діловодства в апараті облдержадміністрації.
  • Організація роботи з електронними документами з моменту їх створення або одержання до відправлення чи передачі до архіву облдержадміністрації відповідно до Типового порядку здійснення електронного документообігу в органах виконавчої влади.
  • 3абезпечення електронного листування між облдержадміністрацією і Секретаріатом Президента України та Кабінетом Міністрів України.
  • Організаційно-технічне забезпечення засідань колегії облдержадміністрації, апаратних нарад, що проводяться головою облдержадміністрації.
  • 3дійснення підготовки, підписання і направлення інформацій на запити фізичних та юридичних осіб щодо чинності розпоряджень голови облдержадміністрації.
  • Ведення архівної справи в апараті облдержадміністрації.
  • Внесення записів про внесення до змін, доповнень, втрату чинності або скасування в оригінали розпоряджень голови облдержадміністрації, в тому числі тих, що зберігаються в архіві облдержадміністрації.
  • Надання консультативної та методичної допомоги відділам та управлінням апарату, структурним підрозділам облдержадміністрації, територіальним підрозділам міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, райдержадміністраціям, виконкомам міських рад з питань ведення діловодства.
  • Розроблення проектів нормативно-правових актів.
  • Підготовка проектів розпоряджень голови облдержадміністрації з питань, що належать до компетенції управління.
  • Забезпечення якісного виконання послуг, що надаються апаратом облдержадміністрації в межах компетенції управління.