портал в режимі тестування та наповнення
0-800-507-506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

На колегії розглянули хід виконання природоохоронних заходів в Донецькій області в першому півріччі 2019 року

Опубліковано 27 серпня 2019 року, 11:55 , Департамент інформаційної та внутрішньої політики облдержадміністрації

27 серпня в Донецькій облдержадміністрації відбулось засідання колегії, на якому розглянули хід виконання природоохоронних заходів за рахунок коштів місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища в першому півріччі 2019 року. Доповідачем виступив директор департаменту екології та природних ресурсів Сергій Натрус.

За словами керівника департаменту, з 1 січня 2018 року, у зв’язку зі змінами у Бюджетному кодексі України, зменшився відсоток екологічного податку, який зараховується до обласного фонду ОНПС, з 55% до 30%. Внаслідок цього у 2018 році надходження до обласного фонду ОНПС склали лише 272,1 млн грн., що майже вдвічі менше, ніж у 2017 році, коли розмір надходжень складав 512,8 млн грн. У 2019 році тенденція зменшення надходжень зберігається, оскільки прогнозований розмір надходжень до обласного фонду ОНІІС на 2019 рік складає 271,7 млн грн.

«Крім того, згідно із змінами до Бюджетного кодексу України, внесеними Законом України від 22.11.2018 №2621-VIII, до н.161 ч.2 ст.29 «Склад доходів Державного бюджету України», екологічний податок, що справляється за викиди в атмосферне повітря двоокису вуглецю стаціонарними джерелами забруднення, зараховується у повному обсязі до загального фонду державного бюджету. Таким чином, з набуттям 1 січня 2019 року чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодекс) України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» від 23.11.2018 №2628-VIII, сума надходжень до фонду охорони навколишнього природного середовища Донецької області зменшилась майже на 100 млн грн», – зауважив Сергій Натрус.

Він також додав, що слід відзначити реальну потребу в коштах для завершення розпочатих та реалізації запланованих природоохоронних заходів, які відповідають основним напрямам державної та регіональної політики в галузі охорони навколишнього природного середовища, значно вище, ніж фактичне забезпечення відповідними коштами.