портал в режимі тестування та наповнення
0-800-507-506, 0954633565
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Теоретичним і практичним аспектам сучасної профорієнтаційної роботи навчалися фахівці міських та районних центрів зайнятості Донецької області

Опубліковано 14 грудня 2018 року, 16:10 , Донецький обласний центр зайнятості

Впродовж двох днів з 11 по 12 грудня Донецька обласна служба зайнятості приймала фахівців з профорієнтації міських та районних центрів зайнятості області. В цей період для спеціалістів було організовано навчання за темою «Організація профорієнтаційної роботи з різними категоріями населення: використання в роботі психодіагностичних методик; організація тренінгової роботи, у тому числі у Центрах розвитку підприємництва (консалтингових центрах)». 

Два дні поспіль фахівці служби зайнятості отримували нові знання і ділилися власним досвідом. Учасники розглянули сучасні підходи в організації та проведенні профорієнтаційної роботи, аспекти індивідуальної співбесіди з використанням клієнтоцентрованого підходу, різні види, форми і вимоги до сучасного резюме. 

Впродовж інтерактивної частини навчання фахівці служби зайнятості опанували техніку тренінгової роботи, навчились технології складання тренінгу, самостійно підготували та провели імпровізоване практичне заняття. 

Зокрема, учасники семінару отримали знання щодо правил та процедури проведення професійної консультації з використанням психодіагностичних методик. Дізналися, як ефективно сприяти активній позиції клієнта щодо професійної зайнятості, стимулювати його підприємницькі ініціативи та формувати успішне бізнес-мислення. 

Наприкінці заходу фахівці центрів зайнятості отримали знання з  організації клубної форми роботи з різними категоріями населення та ознайомились з комплексною мотиваційною програмою для безробітних. Учасники семінару висловили побажання зробити такі навчальні зустрічі традиційними.

Треба відмітити, що спеціалісти служби зайнятості постійно навчаються, орієнтуючись на сучасні тенденції надання послуг, які включають не лише інформаційні заходи і консультації, а й фахову психологічно-тренінгову взаємодію з клієнтами