портал в режимі тестування та наповнення
0-800-507-506, 0954633565
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

У Мирнограді презентували реконструйований соціальний офіс

Опубліковано 17 грудня 2019 року, 16:50 , Департамент інформаційної та внутрішньої політики облдержадміністрації

17 грудня у Мирнограді презентували реконструйовану будівлю управління соціального захисту населення міської ради для розміщення соціального офісу. Відвідали приміщення заступник голови Донецької облдержадміністрації Юлія Костюніна, директор департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Олена Токарева, міський голова Олександр Брикалов, працівники офісу та громадськість.

Основою проєкту  є створення єдиного простору для отримання мешканцями в одному місці різні види соціальних послуг з організацією безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю. Функції закладу розподілили на дві частини: фронт-офіс – здійснює прийом громадян, а бек-офіс – обробляє прийняті документи.

Заступник голови Донецької ОДА Юлія Костюніна зазначила, що в рамках спеціальної програми Міністерства соціальної політики України участь у реалізації проєктів зі створення соціальних офісів беруть такі міста Донецької області, як Дружківка, Мирноград, Бахмут та Слов’янськ.

«Такі заклади, як соціальні офіси, безперечно, спрощують отримання соціальних послуг мешканцями області, особливо, коли процес проходить у комфортній обстановці. Мирноградці тепер мають таку ж можливість швидко та зручно отримати соціальну допомогу, пільги чи компенсації, як і мешканці Бахмута, Дружківки та Слов’янська. Тільки уявіть, що орієнтовна кількість  потенційних отримувачів соціальних послуг в області складає понад 1, 3 млн осіб. Сподіваємося, що спільними зусиллями будуть утворені адміністративні містечка, які спростять і надання, і отримання соціальних послуг», – зауважила заступник очільника області.

У приміщенні створили ігровий майданчик для дітей, зону відпочинку для відвідувачів, запровадили систему «Електронна черга» та встановили інформаційний термінал, що забезпечує якість та своєчасність отримання послуг.

Загальна площа будівлі після реконструкції складає 1926, 7 кв. м. 

Фінансування проєкту здійснювалось за рахунок субвенції з державного бюджету на проведення робіт, пов’язаних зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, у форматі «Прозорий офіс» відповідно до постанови КМУ від 11.10.2017 року №779 у сумі 17 млн грн, а також за рахунок коштів місцевого бюджету – 1,8 млн грн.