Відділом адміністрування Державного реєстру виборців є відділ апарату облдержадміністрації, який утворюється головою облдержадміністрації відповідно до Закону України «Про Державний реєстр виборців» та Типового положення про регіональний орган (відділ) адміністрування Державного реєстру виборців, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 26 лютого 2016 року № 58.
Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Центральної виборчої комісії, розпорядженнями голови облдержадміністрації, положенням про відділ.
Основні завдання відділу:
- організаційна підтримка, забезпечення взаємодії місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, закладів, установ та організацій з питань ведення Державного реєстру виборців;
- здійснення контролю за виконанням рішень розпорядника Реєстру.
Функції відділу:
- Відділ адміністрування Реєстру відповідно до покладених на нього завдань:
- Забезпечує взаємодію місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у процесі створення і ведення Реєстру.
- Розглядає в порядку, установленому Законом України «Про Державний реєстр виборців», звернення осіб і політичних партій, зокрема щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності відділів ведення Реєстру.
- Здійснює контроль за виконанням рішень розпорядника Реєстру відділами ведення Реєстру.
- Здійснює налаштування та супроводження програмного і технічного забезпечення Реєстру.
- Здійснює інші функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання покладених на нього завдань.