портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
або
Слідкуйте за нами в соц.мережах:

Управління фінансового забезпечення

В.о. начальника управління фінансового забезпечення

Контактна інформація

Адреса:

Тел.: +380 (626) 42-04-65

Пошта: [email protected]

Управління фінансового забезпечення апарату Донецької обласної державної адміністрації (далі – управління) утворюється розпорядженням голови облдержадміністрації відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 року № 59 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 травня 2025 року № 566), постанови Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2012 року № 606 «Про затвердження рекомендаційних переліків структурних підрозділів обласної, Київської та Севастопольської міської, районної, районної в мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій» та підпорядковується голові облдержадміністрації, а з питань організації роботи апарату облдержадміністрації – керівнику апарату облдержадміністрації.

Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, Типовим положенням про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 січня
2011 року № 59 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 травня 2025 року № 566), іншими актами законодавства, що регламентують бюджетні відносини і фінансово – господарську діяльність бюджетної установи, розпорядженнями голови облдержадміністрації, наказами керівника апарату облдержадміністрації та цим Положенням.

З питань організації та проведення фінансової роботи управління керується актами Міністерства фінансів України.

Основними завданнями управління є:

1) забезпечення реалізації (координація реалізації) державної фінансової політики на всіх стадіях бюджетного процесу в облдержадміністрації;

2) ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової, бюджетної та іншої звітності;

3) відображення в регістрах бухгалтерського обліку інформації про господарські операції, відомості про які містяться в первинних документах;

4) забезпечення дотримання вимог бюджетного законодавства під час реєстрації взятих бюджетних зобов’язань, своєчасного їх подання на реєстрацію та здійснення платежів за такими зобов’язаннями;

5) надання користувачам фінансової звітності повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан та результати діяльності бюджетної установи.

Управління здійснює координацію реалізації державної фінансової політики, методичне керівництво та контроль за дотриманням вимог законодавства з питань ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової та бюджетної звітності в структурних підрозділах облдержадміністрації.

Завантажити розпорядження