АТ «ДТЕК ДОНЕЦЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», пропонує клієнтам користуватися сервісом «Особистий кабінет» на сайті https://www.myenergy.dn.ua. Цей сервіс надає можливість самостійно вносити фактичні покази лічильника, отримувати інформацію про покази лічильника, що зафіксовані представником енергопостачальника, отримати інформацію про тарифи для населення, контролювати стан розрахунків за спожиту електроенергію, проводити звіряння розрахунків. АТ «ДТЕК ДОНЕЦЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» пропонує клієнтам за допомогою сервісу «Особистий кабінет» здійснювати також онлайн-оплату за спожиту електроенергію. Після здійснення клієнтом оплати, інформація про платіж одразу з’являється в базі даних, та клієнт миттєво отримує підтвердження зарахування сплачених коштів на особовий рахунок, з оформленням квитанції про сплату. Оплату можливо здійснити карткою Master Card або Visa будь-якого банку без комісії.
Також для зручності своєчасного передавання показів лічильника, споживач може укласти Додаткову угоду на СМС-інформування, тобто щомісяця відправляти СМС-повідомлення з текстом «1#Покази» (тільки цифри, наприклад, 1#017936). Крім того, АТ «ДТЕК ДОНЕЦЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» сьогодні підключено нову послугу діджитал-комунікацій зі своїми клієнтами. Споживач може зареєструватися на сторінці АТ «ДТЕК ДОНЕЦЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» у Facebook та отримати консультації від операторів компанії з наступних питань: пояснення за особовими рахунками, про субсидії, пільги, балансову належність будинку, тарифи з електроопалення, збільшення договірної потужності, переоформлення договору, реєстрацію в особистому кабінеті, переоформлення договору, про тарифи з електропостачання тощо.
- Сервіс АТ «ДТЕК ДОНЕЦЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» «Особистий кабінет»
- Сторінка у Facebook АТ «ДТЕК ДОНЕЦЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»