портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
або
Слідкуйте за нами в соц.мережах:

Антикорупційний сервіс «Пульс» допоміг 165 платникам Донеччини

Опубліковано 28 вересня 2016 року, 12:02

Протягом січня – серпня 2016 року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» (податковий напрямок) надійшло 165 звернень від мешканців Донецького регіону, що у 2,9 раз менше, ніж за відповідний період минулого року (309 звернень).

Найактуальніша тема, яка хвилювала платників області, - звітність та реєстрація накладних. З цього приводу на сервіс «Пульс» надійшло 51 звернення або 48,6% від загальної кількості звернень по області.

Крім того, дзвінки на сервіс «Пульс» надходили з приводу роботи системи електронного адміністрування ПДВ (14 звернень або 13,3%); щодо організації роботи ДФС (31 звернення або 29,5%);  щодо корупційних дій (5 звернень або 4,8%); щодо перевірки суб’єктів господарювання (2 звернення або 1,9%); щодо реєстрації платником ПДВ та роботи Центрів обслуговування платників (по 1 зверненню або по 0,95%).

Нагадуємо, що оператори антикорупційного сервісу ДФС «Пульс» цілодобово приймають скарги та пропозиції з приводу роботи служби а також заяви щодо корупційних дій працівників інспекцій та митних постів за телефоном: (044) 284-00-07.

За інформацією Головного управління ДФС у Донецькій області