На автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародних національних і територіальних трасах) продовжуються роботи з нанесення розмітки проїзної частини.
Як і зазвичай левову частку асфальтобетонного покриття після «ямкового» ремонту промаркують традиційним методом – із застосуванням фарб зі світлоповертальним ефектом. І другий рік поспіль для розмічання поверхні проїзної частини вже відремонтованих ділянок автодоріг використовується прогресивна технологія – метод структурного нанесення холодного пластику.
Сучасну пластикову розмітку вже має покриття Т-05-14 Добропілля – Лиман від Слов’янська до Лиману (15,6 км), яка на півночі області примикає до міжнародної траси М-03 Київ – Харків – Довжанський, прямує в напрямку сусідньої Луганщини і по всій протяжності має зміцнену основу дорожнього одягу та нове асфальтове покриття.
Крім того, пластиком планується розмітити покриття 22-кілометрової ділянки Т-05-15 Олександрівка – Покровськ – Костянтинопіль між Добропіллям та Покровськом, відремонтованої торік за технологією холодного ресайклінгу; а також 18-кілометрової ділянки зі зміцненим дорожнім одягом Т-05-25 Михайлівка – Селидове – Курахове від Селидового до Курахового тощо.
Нагадаємо, торік сучасною полімерною розміткою було промарковано покриття міжнародної траси М-03 Київ – Харків – Довжанський від кордону з Харківською областю до Слов’янська та національної траси Н-20 Слов’янськ – Донецьк – Маріуполь між Слов’янськом і Краматорськом.
Як вже повідомлялось, в Україні зазначена технологія здебільшого застосовується на дорогах із вдосконаленим типом покриття. На відміну від маркування фарбою зі строком експлуатації вісім місяців, полімерна розмітка має високу зносостійкість та трирічний термін гарантії.
На фото: контроль якості робіт з боку ДП «ДерждорНДІ» – вимірювання коефіцієнтів яскравості та світлоповертання нанесеної розмітки на покриття автодоріг держзначення.