Державна політика, спрямована на підтримку бізнесу під час дії воєнного стану передбачає низку сервісів для спрощення комунікації підприємців з податковими органами, метою яких є доступність, прозорість та оперативність у вирішенні питань, пов’язаних з оподаткуванням.
Так, представники бізнесу, який залишився працювати на території Донецької області, можуть отримати консультації з питань оподаткування в онлайн режимі, скориставшись послугами Контакт-центру ДПС України (https://tax.gov.ua/others/kontakt-tsentr/) або гарячої лінії ГУ ДПС у Донецькій області (https://tax.gov.ua/others/kontakti/perelik-garyachih-liniy-teritorial).
Для суб’єктів господарювання, які вимушені були релокуватися до інших більш безпечних регіонів, крім існуючих сервісів, доступні також створені Державною податковою службою України Офіси податкових консультантів.
Наразі такі офіси функціонують у 20 областях України. Їх адреси доступні тут або за QR-кодом, наведеним нижче.
Звернувшись до Офісу, підприємець, ФОП чи громадянин може отримати пораду, що зекономить йому час та гроші.
Консультації надаються за такими напрямами:
- оподаткування фізичних та юридичних осіб,
- електронні сервіси та звітність,
- податкові спори,
- податковий аудит,
- фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО,
- контроль за обігом підакцизних товарів,
- зупинення реєстрації ПН / РК,
- погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ,
- надання кваліфікованих електронних довірчих послуг,
- трансфертне ціноутворення.
За два тижні роботи Офісів вже надано 3,5 тис. консультацій.
Найпопулярніші запити на консультації стосуються наступних питань:
- нарахування та сплати податків, зборів і ЄСВ;
- погашення податкового боргу;
- подання податкової звітності;
- вибір системи оподаткування;
- реєстрація РРО/ПРРО;
- ліцензії та інші адміністративні процедури.
За інформацією Головного управління ДПС у Донецькій області