портал в режимі тестування та наповнення
0-800-507-506, 0954633565
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Донеччина веде підготовку до відновлення у 2021 році житла, пошкодженого чи зруйнованого внаслідок агресії РФ

Опубліковано 01 березня 2021 року, 11:28

Порядок взаємодії Донецької облдержадміністрації та місцевих органів влади під час відновлення у 2021 році житла, пошкодженого чи зруйнованого  внаслідок російської агресії,  проблемні питання  та можливі шляхи їх вирішення обговорили учасники наради, яка відбулася під головуванням заступника голови Донецької ОДА Вадима Філашкіна сьогодні у Краматорську. 

Заступник голови Донецької ОДА Вадим Філашкін доручив вжити заходів щодо забезпечення особового складу ДСНС України, що буде залучений до проведення відновлювальних робіт,  місцями для проживання, харчуванням та паливно-мастильними матеріалами в районі проведення відновлювальних робіт, сприяти представникам департаменту з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи облдержадміністрації під час проведення перевірки доцільності відновлення будинків, які заплановано відновити в 2021 році, а також активізувати роботу щодо створення і поповнення місцевих матеріальних резервів.

 «Головною запорукою успішного вирішення всіх поставлених задач є насамперед виконання планових заходів з підготовки до проведення робіт по відновленню зруйнованих будинків. Сподіваюсь, що у 2021 році нам вдасться спільними зусиллями вирішити нагальні проблеми сьогодення і забезпечити захист населення і територій від надзвичайних ситуацій на високому рівні», - наголосив Вадим Філашкін.

Зазначимо, що у 2021 році облдержадміністрацією для відновлення будинків, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації, вже виділено 4,6 млн грн для закупівлі будівельних матеріалів в регіональний матеріальний резерв. Для виконання відновлювальних робіт досягнуто попередніх домовленостей щодо відкомандирування особового складу Державної служби України з надзвичайних ситуацій у кількості 150 осіб.