



Фахівці Донецькоблгазу активно працюють на місцях, забезпечуючи якісне обслуговування споживачів та своєчасне інформування про послуги з газорозподілу. Впродовж останнього місяця понад 300 абонентів отримали консультації та допомогу в межах виїзних прийомів у населених пунктах області.
Зокрема, фахівці Слов’янського УГГ провели чотири виїзні прийоми у місті Миколаївка, де було прийнято 113 абонентів. Крім того, консультації надали:
- у Новоселівці — 23 абонентам;
- у Новомиколаївці — 21;
- у Черкаському — 24;
- у Билбасівці — 49 абонентам за 2 прийоми.
Краматорське УГГ забезпечило обслуговування мешканців:
- у Ясногірці — 39 абонентів;
- у Красноторці — 7;
- у селищі Біленьке — 28.
Консультували з актуальних питань газорозподілу: нарахування послуги розподілу газу, перерахунок, переоформлення особового рахунку. Для абонентів головною перевагою таких виїзних прийомів є отримання паперових квитанцій.
«Виїзні прийоми — це не просто сервіс, а життєво важлива підтримка для наших абонентів в умовах війни. Ми працюємо для того, щоб кожен отримав повноцінну послугу попри всі труднощі», — говорить Голова правління АТ «Донецькоблгаз» Вадим Батій.
Нагадаємо, якщо у Вас виникло питання до Оператора ГРМ, Ви можете звернутися до контакт-центру Донецькоблгазу за єдиним номером 0-800-100-104.
За матеріалами Донецькоблгазу



