портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
або
Слідкуйте за нами в соц.мережах:

Донецькоблгаз продовжує надавати фахову допомогу споживачам у громадах регіону

Опубліковано 27 травня 2025 року, 14:32

Фахівчиня абонвідділу Донецькоблгазу проводить виїзний прийом абонентів
Фахівчиня абонвідділу Донецькоблгазу проводить виїзний прийом абонентів
Фахівчиня абонвідділу Донецькоблгазу проводить виїзний прийом абонентів
Фахівчиня абонвідділу Донецькоблгазу проводить виїзний прийом абонентів
Попередній слайд
Фахівчиня абонвідділу Донецькоблгазу проводить виїзний прийом абонентів Фахівчиня абонвідділу Донецькоблгазу проводить виїзний прийом абонентів Фахівчиня абонвідділу Донецькоблгазу проводить виїзний прийом абонентів Фахівчиня абонвідділу Донецькоблгазу проводить виїзний прийом абонентів
Наступний слайд
Фахівчиня абонвідділу Донецькоблгазу проводить виїзний прийом абонентів

Фахівці Донецькоблгазу активно працюють на місцях, забезпечуючи якісне обслуговування споживачів та своєчасне інформування про послуги з газорозподілу. Впродовж останнього місяця понад 300 абонентів отримали консультації та допомогу в межах виїзних прийомів у населених пунктах області.

Зокрема, фахівці Слов’янського УГГ провели чотири виїзні прийоми у місті Миколаївка, де було прийнято 113 абонентів. Крім того, консультації надали:

  • у Новоселівці — 23 абонентам;
  • у Новомиколаївці — 21;
  • у Черкаському — 24;
  • у Билбасівці — 49 абонентам за 2 прийоми.

Краматорське УГГ забезпечило обслуговування мешканців:

  • у Ясногірці — 39 абонентів;
  • у Красноторці — 7;
  • у селищі Біленьке — 28.

Консультували з актуальних питань газорозподілу: нарахування послуги розподілу газу, перерахунок, переоформлення особового рахунку. Для абонентів головною перевагою таких виїзних прийомів є отримання паперових квитанцій.

«Виїзні прийоми — це не просто сервіс, а життєво важлива підтримка для наших абонентів в умовах війни. Ми працюємо для того, щоб кожен отримав повноцінну послугу попри всі труднощі», — говорить Голова правління АТ «Донецькоблгаз» Вадим Батій.

Нагадаємо, якщо у Вас виникло питання до Оператора ГРМ, Ви можете звернутися до контакт-центру Донецькоблгазу за єдиним номером 0-800-100-104.

За матеріалами Донецькоблгазу

Фахівчиня абонвідділу Донецькоблгазу проводить виїзний прийом абонентів Фахівчиня абонвідділу Донецькоблгазу проводить виїзний прийом абонентів Фахівчиня абонвідділу Донецькоблгазу проводить виїзний прийом абонентів Фахівчиня абонвідділу Донецькоблгазу проводить виїзний прийом абонентів