портал в режимі тестування та наповнення
0-800-507-506, 0954633565
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

ДТЕК Донецькі електромережі закликає молодь допомогти людям старшого віку передати покази електролічильників

Опубліковано 01 квітня 2020 року, 15:48

ДТЕК Донецькі електромережі піклується про здоров'я своїх клієнтів та співробітників, тому на час карантину центри обслуговування перейшли на дистанційну роботу. Так компанія мінімізує живий контакт з людьми. Але для клієнтів старшого віку це може стати певним викликом - тому енергокомпанія закликає молодь допомогти людям старшого віку передати покази електролічильників дистанційно.  

«З досвіду нашої компанії знаю, що є клієнти, які регулярно особисто відвідують наші центри обслуговування, щоб передати покази лічильників. Як правило, це люди старшого віку. Для них ситуація карантину, коли усі наші офіси працюють дистанційно, це певний виклик. Тому закликаю молодше покоління активно допомагати своїм батькам, дідусям і бабусям, літнім сусідам користуватися дистанційними сервісами», - зазначив Олексій Дегтярьов, генеральний директор ДТЕК Донецькі електромережі.

Наразі дистанційно передати покази лічильників можна за допомогою:

1) телефону. Звернувшись до контакт-центру ДТЕК Донецькі електромережі за номерами +38 (096) 450 0 473; +38 (099) 450 0 473; (0629) 450 473. Залишити покази тут можна у автоматичному режимі, виконуючі голосову інструкцію;

2) особистого кабінету. Ви можете підключити до власного особистого кабінету ДТЕК Донецькі електромережі декілька особових рахунків. Наприклад, свій та власних батьків або дідуся та бабусі. Це позбавить їх необхідності робити це власноруч;

3) особистого повідомлення на сторінці ДТЕК Донецькі електромережі у Facebook;

Покази лічильників необхідно передавати в два останніх робочих дні поточного місяця і три робочих дні наступного місяця. Це дозволить сформувати точні рахунки за світло. Якщо клієнти не передають покази лічильника, розрахунок спожитої електроенергії відбувається згідно з середньомісячним споживанням.

ДТЕК діє в інтересах України та дбає про здоров'я своїх клієнтів і співробітників, тому створює зручні й безпечні умови їх взаємодії, тому з 17 березня, на час карантину, всі ЦОК переведені в режим дистанційного надання послуг. Як під час карантину передавати покази лічильників юридичним особам – можна дізнатися за посиланням. На сайті ДТЕК Донецькі електромережі ви також знайдете  відповіді на найбільш поширені запитання щодо роботи компанії в умовах карантину. 

Відділ з комунікацій

АТ «ДТЕК Донецькі електромережі»