🔰Електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперової трудової книжки.
🔸Наявність електронної трудової книжки зменшує ризики пошкодження чи втрати документа.
🔹Зручний і доступний сервіс на вебпорталі Пенсійного фонду України дозволяє подати скановані копії паперових трудових книжок та інших документів, що підтверджують трудову діяльність працівника, для переведення в електронний вигляд.
Скановані копії паперових трудових книжок можуть подаватися як роботодавцем, так і самим працівником.
⚠️ Від дати набрання чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» № 1217-IX (10.06.2021) працівники і роботодавці мають 5️⃣ років для оцифрування трудових книжок.
📌 З часу запровадження сервісу «Електронна трудова книжка» на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ (з грудня 2019 року) подано більше 197 тис. сканованих паперових трудових книжок для проведення оцифрування.
👉 Як самостійно завантажити скан-копію трудової книжки для оцифрування, дивіться за посиланням ➡️ https://bit.ly/3R45SYL або у відеоінструкції ▶️ https://bit.ly/3FadrYk.
Про переваги електронної трудової книжки дізнавайтеся за посиланням — https://bit.ly/3LFO3NK.
👉 Більше новин та актуальної інформації – на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області:
сайт — https://www.pfu.gov.ua/dn,
фейсбук-сторінка — https://www.facebook.com/dn.pfy,
телеграм-канал — https://t.me/PensFond_dn,
ютуб-канал — https://www.youtube.com/,
інстаграм —https://www.instagram.com/gu.pfu.dn,
TikTok — https://www.tiktok.com/@gu_pfu_dn.
За матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.