портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперової трудової книжки

Опубліковано 06 червня 2023 року, 14:52 , ГУ ПФУ в Донецькій області

Цей зручний і доступний сервіс від Пенсійного фонду України дозволяє подавати через вебпортал електронних послуг скановані копії паперових трудових книжок, інших документів, які підтверджують трудову діяльність працівника.  

Наявність електронної трудової книжки в подальшому дає можливість автоматично призначити пенсію (без додаткового звернення) за фактом настання пенсійного віку, а також зменшує ризики пошкодження чи втрати документа.  

Скановані копії паперових трудових книжок можуть подаватися як роботодавцем, так і самим працівником.  

Відомості про трудову діяльність обліковуються в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.  

Від дати набрання чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» № 1217-IX (10.06.2021) працівники і роботодавці мають п’ять років для оцифрування трудових книжок.

З часу запровадження сервісу «Електронна трудова книжка» на вебпорталі електронних послуг Фонду https://portal.pfu.gov.ua/ (з грудня 2019 року) подано більше 168,5 тис. сканованих паперових трудових книжок для проведення оцифрування та переведення їх в електронну форму.  

Дивіться покрокову інструкцію із завантаження сканкопії трудової книжки для оцифрування на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за посиланням https://bit.ly/3YeDaXv та відеоінструкцію - https://bit.ly/3RIy0As 

Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області