12 вересня у Дніпрі розпочався дводенний тренінг «Сексуальне насильство, пов’язане з конфліктом: надання комплексної допомоги постраждалим», для фахівців та надавачів послуг постраждалим від сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом (працівники сфери охорони здоров’я, психологи), представниць/представників структурних підрозділів, відповідальних за формування та реалізацію регіональної політики запобігання та протидії гендерно зумовленому насильству на районному та місцевих рівнях з Волноваського, Маріупольського, Бахмутського, Краматорського та Покровського районів Донецької області.
Метою тренінгу є створення ефективної цілісної системи підтримки людей, зокрема, жінок, які зазнали сексуального насильства, пов’язаного з війною, аби постраждалі могли отримати необхідну допомогу з урахуванням міжнародного досвіду та регіональних особливостей, а також ефективно захищати свої права в судах.
Під час заходу буде розглянуто особливості кваліфікації випадків сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом відповідно до національного законодавства та міжнародних стандартів, документування випадків СНПК відповідно до Міжнародного протоколу із документування та розслідування сексуального насильства, пов’язаного з конфліктом, досвід інших країн, ідентифікація постраждалих від СНПК, права постраждалої особи, міжнародні та національні стандарти, Кодекс «Мурад», вплив СНПК та наслідки.
Тренінг надає можливість сприяти покращенню якості надання послуг, підвищенню кваліфікації місцевих фахівців з питань протидії сексуальному насильству, пов’язаному з війною.
Захід організовано в межах проєкту «Вистоїмо разом. Вдосконалення системи підтримки постраждалих від сексуального насильства, пов’язаного з війною», який реалізується Міжнародним благодійним фондом «Український Жіночий Фонд» у партнерстві з ГО «Ла-Страда Україна» та ГО «Асоціація жінок-юристок України “ЮрФем”» за фінансової підтримки Європейського Союзу в Україні та за участі управління сім’ї, молоді та масових заходів національно-патріотичного виховання Донецької облдержадміністрації.