🔰Для забезпечення покладених функцій, захисту інтересів і прав громадян Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області оперативно реагує на виклики часу і вдосконалює підходи до організації обслуговування населення в умовах воєнного стану.
🔸В гуманітарних хабах на території України фахівці Головного управління на постійній основі проводять зустрічі з людьми, які через бойові дії вимушені були переміститися і знайшли прихисток в інших регіонах.
🔸Спеціалісти управління обслуговування громадян Головного управління надають практичну допомогу та консультують з питань пенсійного забезпечення, житлових субсидій та пільг, страхових виплат, а також інформують про зручні сервіси вебпорталу Пенсійного фонду України ➡️ https://portal.pfu.gov.ua та мобільного застосунку «Пенсійний фонд» ➡️ https://is.gd/LJxcni, які надають можливість отримувати послуги дистанційно в зручному форматі.
✅З початку року проведено 78 зустрічей, в яких взяли участь понад 700 осіб.
🇺🇦Долаємо виклики, продовжуємо працювати. Разом переможемо!
💻 Більше новин та актуальної інформації – на фейсбук-сторінці ➡️ https://www.facebook.com/dn.pfy та в телеграм-каналі ➡️ https://t.me/PensFond_dn Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.
За матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області