🔻 Виїзні прийоми у м. Святогірськ відбудуться 13 та 27 грудня 2023 року за адресою: вул. Мазепи Івана, 54.
☎️ Мешканці Святогірська можуть звертатися за консультаціями до фахівців Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області за окремими номерами телефонів: +38 050 817 04 68, +38 066 609 04 65.
🔻 Виїзні прийоми в населених пунктах Лиманської ОТГ:
🔹 01.12.2023 – Коровоярський старостинський округ (с. Коровій Яр), Яцьківський старостинський округ (с. Яцьківка, с. Кримки);
🔹 05.12.2023 – Дробишевський старостинський округ (смт Дробишеве, с. Дерилове);
🔹 08.12.2023 – Яровський старостинський округ (с. Ярова, с. Олександрівка, с-ще Соснове);
🔹 11.12.2023 – Криволуцький старостинський округ (с. Крива Лука, с. Озерне,с. Діброва);
🔹 15.12.2023 – Рідкодубівський старостинський округ (с. Карпівка, с. Катеринівка, с. Липове, с. Нове, с. Новомихайлівка);
🔹 22.12.2023 – Рубцівськии старостинськии округ (с. Рубці, с. Лозова, с. Вовчий Яр);
🔹 19.12.2023 – Шандриголівськии старостинський округ (с. Шандриголове, с. Середнє, с. Зелена Долина), Новоселівський старостинський округ (смт Новоселівка).
☎️ Мешканці Лиманської ОТГ можуть звертатись за консультаціями до фахівців Фонду області за окремими номерами телефонів: +38 091 91 01 350, +38 095 34 81 005
В м. Лиман здійснюється стаціонарний прийом громадян за адресою: вул. Лесі Українки, 20а.
🔻 Виїзний прийом у с. Костянтинопіль (Великоновосілківська селищна ОТГ, Волноваський район) відбудеться 20 грудня 2023 року за адресою: вул. Мічуріна, 24.
❗️ УВАГА❗️
Можливі зміни та уточнення щодо дати та місця проведення виїзного прийому, з урахуванням безпекової ситуації❗️
👉 Більше новин та актуальної інформації — на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області:
▫️Сайт (https://www.pfu.gov.ua/dn)
▫️Facebook (https://www.facebook.com/dn.pfy)
▫️Telegram (https://t.me/PensFond_dn)
▫️YouTube (https://www.youtube.com/@gu_pfu_dn)
▫️TikTok (https://www.tiktok.com/@gu_pfu_dn)
За матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.