З початку 2024 року надано 25 783 послуги, у тому числі з питань пенсійного забезпечення – 16 198, з питань субсидій та пільг – 9 191, з питань соціального страхування – 394 послуги.
Фахівці Головного управління надали 6 473 консультаційні послуги громадянам, які звернулись на телефони «гарячої лінії» Головного управління.
Також опрацьовано 1654 письмові звернення.
Вирішити будь-яке питання з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, соціального страхування сьогодні можна, звернувшись безпосередньо до підрозділів обслуговування громадян Головного управління – незалежно від місця реєстрації або проживання, на вебпортал Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua , скориставшись мобільним застосунком «Пенсійний фонд», а також за телефонами «гарячої лінії»:
Телефони «гарячої лінії» Головного управління:
📞0 800 400 870
📞0 800 406 360
📞0 800 406 370
Додатковий телефон «гарячої лінії» для дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram
📞+380 66 530 84 71
Телефон «гарячої лінії» для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян
📞0 800 404 670
Додатково для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян діє телефон
📞+380 66 137 61 95 з можливістю дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram.
За матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.