портал в режимі тестування та наповнення
0-800-507-506, 0954633565
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Інформація про прийом та обслуговування громадян

Опубліковано 03 липня 2024 року, 09:15 , ГУ ПФУ в Донецькій області

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечено прийом та обслуговування мешканців області з питань пенсійного забезпечення, субсидій, пільг, а також страхових виплат. 

Станом на 01.07.2024 надано 261 391 послугу, у тому числі з питань пенсійного забезпечення — 212 974, з питань субсидій та пільг — 44 518, з питань соціального страхування — 3 899 послуг.

За формами звернень надано послуг: 71 226 — через фронт-офіс, 115 905 — через вебпортал, 3 991 — через уповноважених посадових осіб виконавчих органів територіальних громад.

Фахівці Головного управління надали 44 278 консультаційних послуг громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.

Також опрацьовано 16 616 письмових звернень.

Вирішити будь-яке питання з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, соціального страхування сьогодні можна, звернувшись безпосередньо до підрозділів обслуговування громадян Головного управління — незалежно від місця реєстрації або проживання, на вебпортал Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua, скориставшись мобільним застосунком «Пенсійний фонд», а також за телефонами «гарячої лінії»:  

Телефони «гарячої лінії» Головного управління:

📞0 800 400 870 

📞0 800 406 360 

📞0 800 406 370

Додатковий телефон «гарячої лінії» для дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram 

📞+380 66 530 84 71

Телефон «гарячої лінії» для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян 

📞0 800 404 670

Додатково для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян діє телефон

📞+380 66 137 61 95 з можливістю дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram.

Працюємо на Перемогу! Віримо в ЗСУ!