портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Інформація про прийом та обслуговування громадян

Опубліковано 04 березня 2025 року, 10:58 , ГУ ПФУ в Донецькій області

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечено прийом та обслуговування мешканців області з питань пенсійного забезпечення, житлових субсидій та пільг, а також страхових виплат. 

Станом на 01.03.2025 надано 72 365 послуг, у тому числі з питань пенсійного забезпечення — 63 252, з питань субсидій та пільг — 8 419, з питань соціального страхування — 694 послуги.

За формами звернень надано послуг: 14 436 — через фронт-офіс, 41 262 — через вебпортал, 989 — через уповноважених посадових осіб виконавчих органів територіальних громад.

Фахівці Головного управління надали 8 835 консультаційних послуг громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.

Також опрацьовано 4 670 письмових звернень.

Вирішити будь-яке питання з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, соціального страхування сьогодні можна:

▫ за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua;

▫ скориставшись мобільним застосунком «Пенсійний фонд»;

▫ звернувшись безпосередньо до підрозділів обслуговування громадян Головного управління — незалежно від місця реєстрації або проживання; 

▫за телефонами «гарячої лінії»:  

0 800 400 870 

0 800 406 360 

0 800 406 370

Додатковий телефон «гарячої лінії» для дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram 

+380 66 530 84 71

Телефон «гарячої лінії» для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян 

0 800 404 670

Додатково для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян діє телефон

 +380 66 137 61 95 з можливістю дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram.

Працюємо на Перемогу! Віримо в ЗСУ!