портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
або
Слідкуйте за нами в соц.мережах:

Інформація про прийом та обслуговування громадян

Опубліковано 12 серпня 2025 року, 13:50 , ГУ ПФУ в Донецькій області

Інформація про прийом та обслуговування громадян

 Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечено прийом та обслуговування мешканців області з питань пенсійного забезпечення, житлових субсидій та пільг, а також страхових і соціальних виплат.

Станом на 01.08.2025 надано 289,1 тис. послуг, у тому числі 260,2 тис. з питань пенсійного забезпечення, 23,2 тис. з питань субсидій та пільг, 1,1 тис. з питань соціальних виплат, 4,5 тис. послуг з питань соціального страхування.

✔  За формами звернень надано послуг: 55,5 тис. — через фронт-офіс, 161,7 тис. — через вебпортал, 1,5 тис. — через уповноважених посадових осіб виконавчих органів територіальних громад.

🔸 Фахівці Головного управління надали 32,1 тис. консультаційних послуг громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.

🔹 Також опрацьовано 30,0 тис. письмових звернень.

☝Вирішити будь-яке питання з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, соціального страхування сьогодні можна:

▫ за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua;

▫ скориставшись мобільним застосунком «Пенсійний фонд»;

▫ звернувшись безпосередньо до підрозділів обслуговування громадян Головного управління — незалежно від місця реєстрації або проживання; 

▫за телефонами «гарячої лінії»:  

📞0 800 400 870 

📞0 800 406 360 

📞0 800 406 370

Додатковий телефон «гарячої лінії» для дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram 

📞+380 66 530 84 71

Телефон «гарячої лінії» для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян 

📞0 800 404 670

Додатково для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян діє телефон

📞+380 66 137 61 95 з можливістю дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram.

🇺🇦 Працюємо на Перемогу! Віримо в ЗСУ!