Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечено прийом та обслуговування мешканців області з питань пенсійного забезпечення, житлових субсидій та пільг, а також страхових і соціальних виплат.
Станом на 01.08.2025 надано 289,1 тис. послуг, у тому числі 260,2 тис. з питань пенсійного забезпечення, 23,2 тис. з питань субсидій та пільг, 1,1 тис. з питань соціальних виплат, 4,5 тис. послуг з питань соціального страхування.
✔ За формами звернень надано послуг: 55,5 тис. — через фронт-офіс, 161,7 тис. — через вебпортал, 1,5 тис. — через уповноважених посадових осіб виконавчих органів територіальних громад.
🔸 Фахівці Головного управління надали 32,1 тис. консультаційних послуг громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.
🔹 Також опрацьовано 30,0 тис. письмових звернень.
☝Вирішити будь-яке питання з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, соціального страхування сьогодні можна:
▫ за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua;
▫ скориставшись мобільним застосунком «Пенсійний фонд»;
▫ звернувшись безпосередньо до підрозділів обслуговування громадян Головного управління — незалежно від місця реєстрації або проживання;
▫за телефонами «гарячої лінії»:
📞0 800 400 870
📞0 800 406 360
📞0 800 406 370
Додатковий телефон «гарячої лінії» для дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram
📞+380 66 530 84 71
Телефон «гарячої лінії» для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян
📞0 800 404 670
Додатково для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян діє телефон
📞+380 66 137 61 95 з можливістю дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram.
🇺🇦 Працюємо на Перемогу! Віримо в ЗСУ!