Інструкція: Як подати заяву на призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням онлайн
Для подання заяви на призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ необхідно:
✅ авторизуватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) - https://is.gd/DvhFCF
✅у розділі “Комунікації з ПФУ” натиснути на пункт «Заява на страхову виплату»;
✅ обрати тип заяви;
✅ заповнити необхідні поля онлайн-форми;
✅ обрати (за потреби) спосіб інформування за етапами обробки заяви;
✅ додати скан-копії документів, які є обов’язковими для заяви;
✅ перевірити внесені дані, сформувати заяву, підписати її КЕП та натиснути "Відправити до ПФУ".
Стан розгляду заяви на страхову виплату можна переглянути в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення” – “Статус звернення”.
Види заяв на страхову виплату та обов’язкові документи, що додаються до заяви, - дивіться за посиланням https://is.gd/zuOgyV
Врахуйте вимоги до скан-копій документів:
🔹виготовляються з оригіналів документів;
🔹мають бути кольоровими, чіткими та читабельними;
🔹збережені у форматах JPG або PDF;
🔹розмір кожного файла не повинен перевищувати 1 МБ;
🔹назви мають відповідати виду відсканованого документа.
Відеоінструкцію дивіться за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=6HUJI-beUvU&t=4s.
➡️Хто має право на страхові виплати - https://is.gd/cQFEC1.
Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області