портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
або
Слідкуйте за нами в соц.мережах:

Конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади головного спеціаліста відділу фінансово-господарського забезпечення Красноармійської районної державної адміністрації Донецької області

Опубліковано 19 квітня 2017 року, 10:55

Умови проведення конкурсу на заміщення тимчасово вакантної посади головного спеціаліста відділу фінансово-господарського забезпечення Красноармійської районної державної адміністрації Донецької області  (категорія В)

Загальні умови
Посадові обов’язки Головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення райдержадміністрації: 1) самостійно і в повному  обсязі веде облік необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та  інших активів, зобов`язань, доходів та витрат місцевого  бюджету за прийнятою в установі формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності установи і технології оброблення даних; 2) забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку; 3) подає в  казначейство документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками і платежами, а також для розрахунків з  іншими кредиторами відповідно до договірних зобов`язань; 4) бере участь у проведенні  інвентаризації активів і зобов`язань, оформленні матеріалів, пов`язаних з нестачею та відшкодуванням втрат нестачі, крадіжки і псування активів установи, у перевірках стану бухгалтерського обліку в структурних підрозділах; 5) готує дані для включення їх до фінансової звітності; 6) здійснює складання окремих її форм, а також  форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку; 7) забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом встановленого терміну; 8) бере участь у підготовці пропозицій щодо: удосконалення управлінського обліку та правил документообігу; забезпечує збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, залучення кредитів та їх погашення , регулювання діяльності райдержадміністрації та інших питань, пов`язаних з інформацією про фінансове становище установи та результати його діяльності; розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій; 9) постійно знайомиться та вивчає нові нормативно – методичні та довідкові документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та вносить пропозиції щодо їх впровадження в установі.
Умови оплати праці Оклад 3200,00 грн., надбавка за ранг державного службовця, надбавка за вислугу років (у разі наявності стажу державної служби), премія (у разі встановлення).
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Тимчасово, на період перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнена особова картка встановленого зразка; 6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік. Строк подання документів для участі у конкурсі                   16 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу.
Дата, час і місце проведення конкурсу 12 травня 2017 року, о 10:00 годині, м. Покровськ, пл. Шибанкова, 11, каб.54
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Бойко Алла Олександрівна, (06239) 2 17 95, [email protected]
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1 Освіта Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
2 Досвід роботи Не потребує
3 Володіння державною мовою Вільно
Спеціальні вимоги
1 Освіта За спеціальністю облік і аудит та або фінанси і кредит таабо економіка підприємства.
2 Знання законодавства Конституція України, закони України: - «Про державну службу», - «Про запобігання корупції», - «Про місцеві державні адміністрації», - «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Бюджетний кодекс України, Порядок казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 24 грудня 2012року № 1407.
3 Професійні чи технічні знання Знання основ бухгалтерського обліку та складання  фінансової  та бюджетної звітності.
4 Спеціальний досвід роботи Не потребує.
5 Знання сучасних інформаційних технологій Вміння використовувати комп’ютерно-копіювальну техніку, програмне забезпечення, засоби зв’язку.
6 Особистісні якості Вміння працювати з інформацією, вміння працювати в команді, здатність приймати зміни та змінюватись, відповідальність, орієнтація на саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях.