Дмитро та Наталя Поколенки – родина підприємців з Костянтинівки. Розпочали виробництво сувенірної продукції у власній майстерні «WoodLike» у 2019 році, позиціонуючи себе як «родинна майстерня».
Дмитро завжди мріяв робити щось своїми руками. Так в один момент й було вирішено на заощадження купити лазерний верстат та виготовляти з нього перші сувеніри. Тематика, в першу чергу, пов’язана з культурою та історією Донецького регіону.
«Ми хотіли розвіяти міф, що Донеччина – це не тільки заводи та підприємства, а ще й важливий осередок культурної діяльності з великою історією», – каже Наталя.
Усього у майстерні станом на зараз близько 80 найменувань різної продукції (магніти, аксесуари, канцелярське приладдя, новорічні прикраси, дерев’яні бокси, пазли, ігри для дитячого розвитку і багато іншого). Одна з найпопулярніших розробок - мапа України, де поруч з кожною областю знаходиться візерунок української вишивки. Цікаво, що візерунки вишивки на кожній області — це тисячі маленьких отворів, завдяки чому можна робити вишивку прямо по дереву.
Повномасштабне вторгнення змінило все. Проте підприємці не склали руки. Родина Поколенків разом з бізнесом переїхала до Києва, знайшла великий приватний будинок, де можна одночасно і жити, і працювати, й облаштувала власну майстерню.
«WoodLike» почала працювати на другий день після переїзду. Серед асортименту товарів з’явились нові патріотичні позиції, однією з яких є Маріупольська тематика.
Через п’ять місяців після релокації майстерня «WoodLike» змогла відновити довоєнні обсяги замовлень. З початку повномасштабного вторгнення продукція набула популярності за кордоном - дерев’яні сувеніри Поколенків уже поїхали подорожувати Європою.
«Наші сувеніри поїхали до Швейцарії, а до того – в Канаду, Штати. За кордоном зараз шалений попит на українську продукцію, і як би то не було дивно - іноземці дуже часто замовляють мапу України», - з гордістю розповідає подружжя.
Український народ – незламний та нескорений! Пишаємось талановитими земляками!