портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Мешканці Донеччини на фоні пандемії COVID-19 активно вирішують пенсійні питання у дистанційному режимі

Опубліковано 16 вересня 2020 року, 15:02

Мешканці Донецької області  мають можливість дистанційно вирішувати пенсійні питання. Про це начальник Головного управління Пенсійного Фонду України в Донецькій області Наталія Рад повідомила на брифінгу у Краматорську 16 вересня. 

Вона нагадала, що управління ПФУ працюють в штатному режимі, але з дотриманням карантинних обмежень, що передбачені законодавством.

«У нас порівняно з минулим та позаминулим місяцями збільшилася кількість пенсіонерів та працюючих громадян, які відвідали управління, в середньому кількість відвідувачів зросла до 2 тисяч людей.  Але у нас відбувається й стрімке зростання кількості отримувачів послуг,  які звертаються дистанційно»,  - сказала Наталія Рад.

Питання з нарахування пенсій, перерахунку пенсій, запису на прийом, отримання консультацій, замовлення пенсійного посвідчення тощо можна вирішити через вебпортал Пенсійного фонду України, а також за допомогою мобільних додатків.

«Також у нас запрацював  сервіс автоматичного призначення пенсій. Ним вже скористалися й подали анкети 1 700 людей передпенсійного віку.  Вони самостійно мають можливості,  не виходячи з дому,  завантажити копії  документів і практично без відвідування управління отримати послугу з призначення або перерахунку пенсії», - сказала Наталія Рад. 

В області також  активно ведеться робота з оцифрування трудових книжок. Наразі  завантажено вже близько 7 тисяч документів.