портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Мешканців Краматорська ошукують нечесні підприємці

Опубліковано 12 липня 2017 року, 17:32

Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області хоче попередити жителів Краматорська про те, що в Управління надходять численні скарги від довірливих споживачів, які вирішили собі замовити металопластикові ПВХ конструкції (вікна, балкони, двері) та через неуважність і необережність замовляють їх не у продавців, які працюють у даному напрямку вже багато років і мають постійні стаціонарні магазини і офіси в яких можна подивитися і як кажуть «помацати» товар, а потрапляють на вудку недобросовісних підприємців.

Принцип роботи цих ділків полягає в наступному. Вони, а це в основному «гастролери» з інших регіонів приїжджають в місто і подають оголошення про прийом на роботу активних громадян, які хочуть «добре і швидко» заробити гроші. Проводять з ними співбесіди за принципом, вибачте «Як навішати локшини на вуха клієнту» або «Як розвести «лоха» і закріплюють цих офіційно не працевлаштованих «менеджерів» за певною територією. Далі вони йдуть по будинках і квартирах, як вони говорять з дуже привабливими пропозиціями: «А чи не хочете Ви дешево і зі знижкою, особливо в цьому місяці замовити вікна в розстрочку, у нас безвідсотковий кредит, для пенсіонерів персональна знижка 20% і більше, вікна «супер-пупер» відомого виробника і що найважливіше ДЕШЕВШЕ НЕТ НІЖ У НАС, ЯКЩО ЗАМОВИТЕ ПРЯМО ЗАРАЗ». Далі горе-менеджер потрапляє в квартиру до замовника, робить наспіх заміри і що найважливіше відразу складає «Договір про надання послуг» або «Договір індивідуального замовлення». Якщо у довірливого клієнта є готівка, вони по максимуму намагаються витягнути передоплату, якщо немає за допомогою переносного терміналу знімають особисті або кредитні кошти з банківської картки клієнта. І прописано це в договорі не «передоплата», а «ЗАВДАТОК», який за законодавством в разі не згоди клієнта далі виконувати договірні зобов'язання щодо остаточної оплати – НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ.

Як тільки споживач вніс завдаток продавець швидко покидає квартиру. Далі покупець, думаючи чи не прогадав він, йде в стаціонарні магазини або дзвонить знайомим, щоб дізнатися орієнтовну ціну. І далі - ШОК, ціна завищена в 1,5-2 рази і в договорі склопакет насправді не той, який обіцяли, а найдешевший або крім вікна обіцяли виконати роботи по утепленню або інше. У підсумку - приїхали.

Далі споживач намагається терміново дозвонитись до продавця з вимогою розірвати договір. І тут найцікавіше, з Вами починають розмовляти зовсім по іншому. Ви вже не той особливий клієнт, який був вчора, а проблемний і набридливий. На всі Ваші прохання тепер одна відповідь, Ви бачили що підписували, Ви внесли завдаток і він поверненню не підлягає або так як це договір на послугу, то розірвати його практично не можливо, в зв'язку з тим, що матеріали вже запустили у виробництво. А далі найцікавіше, «Якщо будете обурюватися, то привеземо Вам виріб під під'їзд, вивантажимо і робіть, що хочете, так як в договорі не вказана послуга на МОНТАЖ, а вказано передати виріб у власність замовника. Як кажуть «Все припливли».

Звернення споживачів до правоохоронних органів та до Управління захисту споживачів ні до чого не приводять, так як договір оформлений повністю в інтересах продавця. Шахрайських дій тут немає, тому немає складу кримінального злочину і прокуратура і поліція допомогти не зможуть, а Управління захисту споживачів вийти на перевірку теж не може так як в Донецькій області проходить АТО. Залишається тільки СУД. Але і тут може бути сюрприз, навіть якщо судове рішення буде на користь споживача не факт, що потім з продавця щось можна буде стягнути. Зазвичай ці «Остапи Бендери», які красиво вміють витягати гроші у довірливих людей, офіційно не мають рухомого чи нерухомого майна та іншого джерела доходу.

За даною схемою в місті працюють два «гастролера-підприємця» з Луганської області ФОП Стрельцова Марія Василівна і ФОП Джафаров Руслан Яшаровіч. Марія Василівна працює вже не перший рік і змінювала офіси неодноразово, а Руслан Яшаровіч «попрацював» в Миколаївській області і перебрався до нас.

Ось Вам два яскравих недавніх приклади. Подружжя пенсіонерів «К» замовила балкон за 14800 грн., сплатила завдаток - 11000 грн., А прочитавши договір зрозуміли, що отримають не те, що обіцяв менеджер ПП Стрельцової М.В.

Замовниця «Г» сплатила через термінал по кредитній картці повну вартість - 25000 грн. за вікна у ПП Джафарова Р.Я., а ознайомившись з договором потрапила в шоковій стан.

Шановні мешканці м Краматорська, особливо люди похилого віку, «не ведіться» на красиві слова і вмовляння, не пускайте всіх підряд до своєї оселі, якщо навіть вам розцінили вартість ПВХ конструкції здзвонитись до знайомих або сходіть поцікавтеся у інших продавців, не погоджуйтеся, що «якщо не замовте зараз, завтра буде набагато дорожче» - це все професійні хитрощі ось таких «дітей лейтенанта Шмідта».

З повагою, начальник Управління захисту споживачів Головногоуправління Держпродспоживслужби в Донецькій області Кір'янков В.В.