портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Ми на зв’язку: сall-центр підтримки клієнтів Донецької обласної служби зайнятості

Опубліковано 05 січня 2024 року, 13:48

Сучасні комунікаційні сервіси служби зайнятості дозволяють більш ефективно та продуктивно працювати з клієнтами, підвищують довіру та якість обслуговування.

Щодня за фаховою допомогою та відповідями на свої запитання до консультантів Call-центру Донецької обласної служби зайнятості звертаються шукачі роботи і працедавці.

Можливість оперативно реагувати на запити громадян та надавати в дистанційному форматі кваліфіковані роз’яснення з різних питань щодо послуг служби зайнятості була реалізована за фінансової підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру.

За майже три роки функціонування більше ніж 10 тисяч людей отримали консультації наших фахівців. Під час воєнного стану попит клієнтів на таку послугу значно зростає. Найбільше звернень стосуються роз’яснень законодавства щодо порядку реєстрації в службі зайнятості у період воєнного стану, призначення матеріального забезпечення на випадок безробіття, підбору підходящої роботи, активних програм зайнятості, використання електронних сервісів тощо.

Сall-центр працює за п’ятиденним робочим тижнем. Дзвінки приймаються без перерви з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – з 9.00 до 16.45. Субота та неділя – вихідні дні.

Тож, якщо у вас є питання щодо послуг служби зайнятості, звертайтеся до call-центру Донецької обласної служби зайнятості безкоштовно за телефоном: 0-800-33-61-67, наші фахівці завжди готові допомогти.