Минулого тижня близько 150 абонентів отримали фахові консультації від Донецькоблгазу під час виїзних прийомів.
Питання стосувалися звірки останніх показань лічильника газу, а також переоформлення особового рахунку. Також під час виїздів оператори газового господарства надавали споживачам паперову квитанцію за розподіл газу.
Зокрема, минулого тижня фахівці Краматорського УГГ надали консультації 68 абонентам. У селищі Ясногірка можливостями виїзного прийому скористався 31 абонент, у Красноторці — двоє абонентів. У селищі Біленьке було прийнято 29 споживачів.
Мобільна бригада Дружківського відділення у селищі Райське надала фахові консультації 24 абонентам.
Фахівці Слов’янського УГГ працювали з абонентами у Миколаївці та Черкаському, де було прийнято 30 та 27 абонентів відповідно.
«Ми розуміємо, що в нинішніх умовах населенню важливо отримувати всі необхідні послуги без зайвих поїздок. Тому наші мобільні бригади з абонвідділів виїжджають безпосередньо в громади, щоб на місцях надавати повноцінну консультаційну допомогу. Для цього фахівці оснащені всією необхідною оргтехнікою», — зауважив голова правління АТ «Донецькоблгаз» Вадим Батій.
Нагадаємо, що для вирішення питань, пов’язаних з газом, у Донецькоблгазі працює контакт-центр з єдиним номером 0-800-100-104.
За матеріалами Донецькоблгазу