У 2024-2025 навчальному році освітній процес здійснюють 17 закладів професійної (професійно-технічної) освіти Донецької області. З них шість закладів релоковані до більш безпечних регіонів країни (Рівненська, Кіровоградська, Тернопільська, Дніпропетровська області тощо).
Одинадцять закладів продовжують освітній процес в очно-дистанційному форматі, використовуючи для опанування професійних навичок виробничі майстерні закладів-партнерів у безпечних регіонах та виробничі потужності близько 650 підприємств, із якими укладено угоди про співпрацю та договори про надання освітніх послуг.
10 грудня 2024 року під головуванням заступника голови Донецької облдержадміністрації Олександра Шевченка відбулася онлайн-нарада з керівниками закладів професійної (професійно-технічної) освіти Донецької області.
Під час наради підбили підсумки моніторингу освітнього процесу в дистанційному форматі. Метою проведення моніторингу є підвищення якості надання освітніх послуг для здобувачів освіти в дистанційному форматі. Це спрямовано на підготовку кваліфікованих і конкурентоспроможних робітників для задоволення потреб ринку праці як Донецької області, так і країни загалом.
Роботу з моніторингу освітнього процесу започаткували ще у 2022-2023 навчальному році. У поточному навчальному році вона продовжується, щоб відстежити динаміку проведеної роботи та оцінити зміни.
Представники департаменту освіти і науки облдержадміністрації представили результати моніторингу, проведеного у листопаді 2024 року, у таких закладах: Костянтинівське вище професійне училище, Краматорське вище професійне металургійне училище, Курахівський професійний ліцей та Олександрівський професійний аграрний ліцей.
Учасники заходу обговорили особливості організації теоретичної частини освітнього процесу в дистанційному форматі, приклади найкращих практик і недоліки, виявлені під час моніторингу. Окрему увагу приділили заходам, спрямованим на підвищення рівня володіння педагогами цифровими інструментами, що є необхідними для якісного проведення дистанційного навчання.