портал в режимі тестування та наповнення
0-800-507-506, 0954633565
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

На Донеччині обговорили питання релокації закладів системи соціального захисту населення

Опубліковано 18 квітня 2024 року, 11:05 , Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації

17 квітня заступник голови Донецької облдержадміністрації Олександр Шевченко взяв участь в онлайн-нараді Міністерства соціальної політики України щодо релокації закладів системи соціального захисту населення, які знаходяться в зоні ведення активних бойових дій та пошуку приміщень в більш безпечних регіонах України.

Під час наради обговорювались вкрай важливі для сьогодення питання, а саме: організація евакуації населення країни з регіонів активних бойових дій до більш безпечних, можливість здійснення релокації соціальних закладів стаціонарного догляду та можливість надання соціальних послуг громадянам похилого віку та особам з інвалідністю за їх місцем перебування з урахуванням безпекової ситуації.

Слід зазначити, що до початку активних бойових дій, пов’язаних із військовою агресією російської федерації проти України в області функціонувало 10 інтернатних закладів та 8 відділень стаціонарного догляду територіальних центрів та центрів надання соціальних послуг, в яких проживали майже 2,5 тисячі громадян похилого віку, дітей та осіб з інвалідністю. Протягом 2022 року всіх мешканців стаціонарних закладів було евакуйовано за межі області до більш безпечних регіонів України та за кордон.

Облдержадміністрацією наразі вживаються всі необхідні заходи щодо проведення евакуації мешканців Донеччини до більш безпечних регіонів країни.

За результатами наради напрацьовані спільні рішення щодо подальших дій регіонів, які потребують евакуації цивільного населення та регіонів, які мають можливість прийняти та забезпечити належні умови проживання внутрішньо переміщеним особам, які за станом здоров’я потребують постійного стороннього догляду.

За інформацією Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації.