Керівництво Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області постійно перебуває на прямому зв'язку з мешканцями Донецької області. Щотижня проводяться прямі телефонні лінії, які допомагають оперативно реагувати на звернення та вирішувати важливі для громадян питання.
З початку 2024 року проведено 63 прямі телефонні лінії, консультації отримали 350 осіб.
Питання, з якими зверталися громадяни до фахівців Головного управління, здебільшого стосувалися призначення пенсійних виплат за віком, індексації пенсій, термінів і способів проходження фізичної ідентифікації одержувачами пенсійних виплат, змін до порядку призначення житлових субсидій і пільг на оплату житлово-комунальних послуг, добровільної участі в системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування тощо.
Додзвонювачам надано практичні поради, за необхідності здійснено залучення фахівців профільних підрозділів для вирішення проблемних питань. Громадянам надано інформацію щодо можливостей зручної комунікації з органами Пенсійного фонду через вебпортал е-послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
Довідково! Протягом жовтня поточного року керівництвом Головного управління проведено 6 прямих телефонних ліній, під час яких консультативно-правову допомогу отримали 35 осіб.