Для отримання від Пенсійного фонду України фінансування на оплату лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок в електронному вигляді, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.
Заяву-розрахунок може бути відхилено з причини наявності в ній помилок.
В електронних заявах-розрахунках найчастіше зустрічаються такі помилки:
страховий стаж не відповідає загальному стажу, вказаному в заяві-розрахунку;
невідповідність між набутим страховим стажем застрахованої особи (за останні 12 місяців), і тим, що зазначений в Реєстрі застрахованих осіб;
відсутнє обмеження визначеної на загальних підставах суми страхової виплати в розрахунку на місяць, якщо на момент настання страхового випадку застрахована особа не набула сумарно у дванадцятимісячному періоді, що передує страховому випадку, шестимісячний страховий стаж;
відсутній запис дати направлення на МСЕК;
призначення страхових виплат одночасно за основним місцем роботи та за сумісництвом;
неправильно заповнено реквізити страхувальника: місцезнаходження (вказано не повністю або з помилками) номер рахунку, МФО банку;
не внесено дані щодо належності застрахованої особи до пільгової категорії (у разі наявності).
У заявах-розрахунках зі статусом «Не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України).
Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну: це стосується як реквізитів самого листка непрацездатності, так і інформації про застраховану особу.
При цьому для документального підтвердження скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.
Для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.
Як дізнатися про формування е-лікарняного на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://t1p.de/e80jx.