Шахраї у своїх схемах використовують військову тематику навіть у телефонних розмовах від імені працівників банків.
Приклад такої схеми: шахраї телефонують та представляються працівниками служби безпеки банку, просять надати конфіденційну інформацію про картки та рахунки через планову перевірку даних у зв’язку з війною, отримавши ці відомості, привласнюють гроші.
Яку інформацію можуть випитувати шахраї?
• три цифри на звороті картки (CVV/CVC код);
• коди (одноразові паролі) банків;
• паролі до інтернет-банкінгу.
Як уникнути подібного шахрайства?
Якщо телефонує працівник банку, скажіть, що ви зараз перетелефонуєте самостійно на офіційний номер банку, зазначений на звороті платіжної картки.
Нікому не повідомляйте три цифри на звороті картки (CVV/CVC код), коди (одноразові паролі) банків, паролі до інтернет-банкінгу.
Якщо ви випадково повідомили шахраєві реквізити картки, банківський код із смс, негайно заблокуйте картку чи змініть пароль до інтернет-банкінгу.
Якщо ви випадково повідомили шахраєві пароль до інтернет-банкінгу, негайно заблокуйте картки, рахунки та доступ до інтернет-банкінгу, зателефонувавши до банку за номером, зазначеним на звороті картки.
Якщо ви стали жертвою шахрайства, заповніть форму зворотного зв’язку на сайті кіберполіції: https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
Більше інформації про правила платіжної безпеки – на сайті #ШахрайГудбай: https://promo.bank.gov.ua/stopfraud/.