портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Облдержадміністрацією проведено семінар–нараду з керівниками гуманітарних штабів

Опубліковано 07 грудня 2022 року, 19:34 , Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації

Облдержадміністрацією проведено черговий семінар–нараду з керівниками гуманітарних штабів (хабів, центрів підтримки та надання гуманітарної допомоги) на тему «Питання надання реабілітаційних послуг особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю».

Представником департаменту соціального захисту населення поінформовано присутніх про зміни до Порядку здійснення реабілітаційних заходів, про роботу реабілітаційних установ Донецької області та актуальність організації надання реабілітаційних послуг в умовах воєнного стану.

Під час семінару директор Мар'їнського центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Вогник надії» Покровського району Донецької області розповіла про реабілітаційні послуги, що надаються центром та адаптації роботи центру по організації надання реабілітаційних послуг у реаліях сьогодення.

З кожним із вихованців проводиться робота фахівцями Центру. На даний час забезпечено збереження надання послуг з консультування, психолого-педагогічної діагностики/корекції, навчання основним соціальним навичкам, соціально-культурної реабілітації. Додалася така послуга, як психологічна підтримка родини. Фахівці проводять індивідуальні корекційні заняття згідно розробленого графіку.

Також фахівці центру задіяні до роботи гуманітарного штабу м. Павлоград, що надало додаткові можливості виявлення та своєчасного охоплення реабілітаційними послугами осіб, які їх потребують, кваліфікованими фахівцями Мар’їнського центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Вогник надії» Покровського району Донецької області в очному форматі.

По закінченню семінару учасники заходу мали можливість отримати відповіді на поставлені запитання.

За матеріалами департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації