У зв’язку із обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 та введенням карантину, Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області нагадує про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України:
подати заяву про призначення (перерахунок) пенсії в "один дотик";
отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
подати звернення (пропозицію тощо);
активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Водночас повідомляємо про зміну графіків прийому громадян в територіальних управліннях Фонду області:
пн.-чт. 8:00-17:00
пт. 8:00-16:00.
Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо звертатись на телефонні лінії Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області:
(089) 250-14-87;
(0626) 62-25-64;
(089) 250-14-75;
або на гарячі телефонні лінії територіальних управлінь Пенсійного фонду області:
Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області закликає громадян бути обережними та дотримуватись рекомендацій, які викладені на створеній Урядом інформаційній сторінці «Що треба знати про новий коронавірус?»
https://covid19.com.ua/#rec165642605