Близько 200 педагогічних працівників Донецької та Луганської областей взяли участь у віртуальній міжнародній конференції «Соціально-емоційне виховання: ключ до розвитку дитини», яку організовано в межах литовсько-українського проєкту «Стимулювання освітніх ініціатив у Новій українській школі: на шляху до змін у Східній Україні».
Організатором конференції виступив литовський Центр дітей та молоді м. Вільнюса за фінансової підтримки фонду співпраці та підтримки демократії при Міністерстві закордонних справ Литви та Посольства Литви в Україні.
З вітальною промовою до учасників звернулися посол Литовської Республіки в Україні Вальдемарас Сарапін, заступник голови Донецької обласної державної адміністрації Юлія Костюніна, заступник голови Луганської обласної державної адміністрації Катерина Безгинська. Вони наголосили на позитивних змінах у школах, які відбулися завдяки реалізації проєкту, та шляхах подальшої роботи задля поширення позитивного досвіду та надання методичної допомоги керівникам закладів освіти і вчителям.
У ході вебзустрічі розглянуто питання щодо належного соціально-емоційного виховання в школі та обговорені виклики сучасного суспільства і можливості успішної кар’єри молоді. У фокусі уваги була презентація щодо синдрому перегорання, його впливу на вчителів, батьків і дітей та шляхи його профілактики. Учасники представили власний досвід реалізації проєкту у сфері соціально-емоційного виховання. Серед спікерів – учитель Дружківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 8 Дружківської міської ради та директор Комунального закладу «Маріупольська загальноосвітня школа ІІІ ступенів 26 Маріупольської міської ради Донецької області». Також презентовано методичний збірник «Соціально-емоційне виховання і школі (за результатами литовсько-українського проєкту «На шляху до змін»)», над яким працювали вчителі-тренери двох областей.
Отриманий у межах проєкту досвід став поштовхом для позитивних змін в освітньому середовищі закладів освіти: сталися зміни в методах навчання; активізувалася робота органів самоврядування та розпочалася проєктна діяльність, націлена на подальше поліпшення мікроклімату серед учнівської молоді.