У змішаному форматі відбувся II Форум освітніх інновацій, організований Донецьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти. Захід зібрав понад 270 педагогів Донеччини, які поділилися інноваційними підходами та кращими практиками в освіті.
Робота форуму проходила за двома ключовими векторами. Перший вектор був присвячений темі «7 клас: НУШ в дії – методики, практики, результати». Учителі презентували інноваційні методи роботи на уроках української літератури, використання кіномистецтва та анімації в навчанні, техніки формувального оцінювання та інтерактивні підходи до вивчення англійської мови.
Особливу увагу приділили використанню метафоричних карток для розвитку асоціативного мислення, маркерам успіху учнів на уроках мистецтва та інтеграції історії і літератури. Цікавою інновацією стала комікс-інтерпретація літературних творів, що допомагає учням креативно переосмислювати тексти.
Другий вектор був спрямований на цифрову дистанційну освіту та інструменти для педагогів. Бібліотекарки шкіл поділилися досвідом упровадження цифрових технологій та штучного інтелекту, а учасники дізналися про використання сервісу Bamboozle для закріплення навчального матеріалу через вікторини та ігри, онлайн-платформу Teachy.app для автоматизації рутинних процесів створення завдань та тестів.
Окремо розглядали практики соціально-емоційного навчання через цифрові інструменти, «оживлення» літературних персонажів засобами нейромереж та використання сучасних технологій у мистецькій освіті.
Форум продемонстрував прагнення педагогів до інновацій та пошуку ефективних методів навчання в умовах Нової української школи. Креативні підходи та інтеграція різних предметів збагачують освітній процес та роблять його більш захопливим для учнів.