Розробка бренду розпочалась з роботи міжрегіональних фокус-груп, а зараз завершується онлайн-анкетування пересічних громадян щодо унікальності образу області! Своє бачення ідентичності регіону висловили вже більше 8 тисяч мешканців!
Облдержадміністрація висловлює щиру вдячність всім небайдужим, хто долучився до процесу брендування. Погляд кожного дуже цінний для дослідження стереотипів та очікувань від майбутнього іміджу області! Ваше бачення неодмінно сприятиме створенню бренду Донеччини таким, щоб перш за все, ним пишалися Ви!
Тож запрошуємо приєднатися тих, хто ще не встиг прийняти участь у опитуванні, та заповнити електрону форму за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdbiFVQClGHu1aGFkrqQCdkAM_sZhSqfNaghRchuDuDFerXMw/viewform , адже залишилось зовсім обмаль часу!
Про результати анкетування ще зарано говорити, воно триватиме до 30.04.2020 року, але наведемо деякі цікаві статистичні показники стосовно активності респондентів.
На даний час найбільш ініціативними серед респондентів за гендерним принципом є представниці прекрасної статі – 82,2%. Наші жінки успішно встигають не тільки підтримувати домашнє вогнище, а й активно приймають участь у соціально-економічному житті регіону (діаграма 1).
За віковими категоріями на даний час найбільш активні респонденти 35-44 років. Друге та третє почесні місця посіли відповідно категорії 25-34 років та 15-24 років. Отже, молодь виявила небайдужість до розвитку регіону, а цей факт не може не радувати і свідчить про наявність потужного потенціалу для розвитку Донеччини (діаграма 2).
А участь у анкетуванні представників груп більш старшого віку, які склали понад 10% респондентів, свідчить про інформатизацію суспільства.
За територіальним принципом, можна виділити п’ять найактивніших міст області Слов’янськ, Краматорськ, Маріуполь, Бахмут, Торецьк.