У жовтні абоненти з різних населених пунктів Донеччини отримали фахові консультації від спеціалістів АТ «Донецькоблгаз» під час виїзних прийомів. Усього було прийнято 198 абонентів.
За жовтень операторами Краматорського УГГ під час виїзних прийомів надано інформаційні послуги 69 абонентам:
- сел. Ясногірка — 33 абоненти;
- сел. Біленьке — 36 абонентів.
На виїзних прийомах операторів Слов’янського УГГ всього за жовтень інформаційні послуги отримали 129 абонентів:
- с. Новомиколаївка – 15 абонентів;
- с. Привілля – 21 абонент;
- с. Новоселівка – 19 абонентів;
- м. Миколаївка – 20 абонентів;
- сел. Билбасівка – 21 абонент;
- сел. Черкаське – 33 абоненти.
Найчастіше люди звертаються до спеціалістів під час таких виїзних прийомів для отримання паперових квитанцій за розподіл газу, переоформлення особових рахунків, звіряння розрахунків за послугу розподілу природного газу та звірки показань лічильників.
АТ «Донецькоблгаз» нагадує, що для вирішення будь-яких питань, пов’язаних із газом, працює контакт-центр за єдиним номером 0-800-100-104.
За матеріалами Донецькоблгазу