портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Підписання Меморандуму про співпрацю у Покровському районі

Опубліковано 20 жовтня 2022 року, 20:44

19 жовтня 2022 року Покровською райдержадміністрацією,  районною військовою адміністрацією підписано Меморандум про співпрацю з 9 міськими, селищними, сільськими радами, військовими адміністраціями та 5 міськими, сільськими та селищними радами територіальних  громад Покровського  району.  

Метою меморандуму є забезпечення певних потреб, прав та свобод мешканців Донеччини – внутрішньо переміщених осіб, які вимушено залишили або покинули своє місце проживання та перемістилися до інших більш безпечних регіонів України; їх підтримка, забезпечення умов для здійснення волонтерської діяльності шляхом організації гуманітарних штабів (центрів, хабів) у містах, до яких виїхали мешканці Донецької області. 

У меморандумі зазначається, що гуманітарні штаби, організовані будь-якою зі сторін у будь-якому місті України, будуть опікуватися проблемами мешканців Донеччини, не зважаючи на те, з якої саме вони громади. При організації гуманітарних штабів сторони домовилися спільно проводити пошук приміщень із залученням представників місцевих територіальних громад та волонтерів для роботи у цих штабах, здійснювати пошук джерел надання допомоги ВПО, організовувати роботу щодо обліку осіб, які потребують соціальної (гуманітарної) допомоги, створювати умови для діяльності хабів.  

За словами очільника Покровської РДА Володимира Замотаєва, створення таких центрів допоможе підтримувати зв'язок з переселеними мешканцями Донеччини та оперативно вирішувати їх потреби. Незабаром гуманітарний хаб запрацює у м. Кропивницькому, за ініціативою та поданням Покровської військової адміністрації подібний центр планують відкрити і у Білій Церкві, до якої тимчасово переселилися близько 11 тисяч мешканців Донеччини.    

За інформацією Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації та Покровської райдержадміністрації