портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Понад 4 тисячі ліквідованих аварій та понад 100 тисяч консультацій для клієнтів – підсумок роботи ДТЕК Донецькі електромережі за два місяці карантину

Опубліковано 22 травня 2020 року, 09:10

За два місяці карантину ДТЕК Донецькі електромережі ліквідував 4,6 тисяч аварій та повернув світло до домівок 211 тисяч клієнтів Донецької області.

«Ми усвідомлюємо свою відповідальність і робимо все, щоб забезпечити надійним електропостачанням наших клієнтів.  За цей непростий період фахівці компанії ліквідували понад 4 тисячі аварій і повернули світло до 192 населених пунктів. Наша робота –  запорука нормального життя Донеччини. Так було завжди, і особливо важливо зараз», - зазначив генеральний директор ДТЕК Донецькі електромережі Олексій Дегтярьов.

За останні 2 місяці клієнти звернулися в компанію через дистанційні сервіси 104,7 тисячі разів, з них 100 тисяч разів – по телефону. Крім того, ми отримали 1,2 тисяч листів на електронну пошту, а через сторінку у Facebook до нас звернулися 3 тисячі разів.

Як повідомлялося раніше, фахівці ДТЕК Донецькі електромережі не зупиняли планові та аварійно-відновлювальні роботи на час карантину. Всі роботи виконувалися в суворій відповідності до всіх карантинних заходів.

Короткий відео-огляд ремонтних робіт у Костянтинівці можна подивитись тут

Наразі адміністративний персонал переважно продовжує перебувати на дистанційному режимі роботи. Виробничий персонал, робота якого вимагає постійного перебування на робочому місці для забезпечення безперервного електропостачання, має всі необхідні засоби захисту: антисептики, маски, дезінфектори. Для співробітників організовано транспортування на робочі місця без використання громадського транспорту. Всі ці заходи дозволили без збоїв в роботі відпрацювати перші складні карантинні місяці.


Відділ з комунікацій АТ «ДТЕК Донецькі електромережі»