портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Понад 79 000 консультаційних послуг отримали громадяни через телефони «Гарячої лінії» Головного управління у 2024 році

Опубліковано 17 січня 2025 року, 11:12

У 2025 році фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області надали 79 252 консультаційні послуги громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління.  

 Спеціалісти надали відповіді на важливі питання щодо: 

🔸 проходження фізичної ідентифікації пенсіонерів — внутрішньо переміщених осіб;

🔸 призначення та перерахунку, поновлення виплати пенсій;

🔸 умов призначення житлових субсидій і пільг;

🔸 зміни способу виплати з пошти (на пошту/банк);

🔸 перерахунку й отримання страхових виплат; 

🔸 отримання довідок про стаж та заробітну плату; 

🔸 сплати добровільних внесків; 

🔸 отримання послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України та мобільний застосунок «Пенсійний фонд» тощо. 

Дякуємо кожному, хто стоїть на захисті України! Віримо в Перемогу! Віримо в ЗСУ!