портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Представники територіальних громад підвищують кваліфікацію з питань соціального захисту населення

Опубліковано 08 квітня 2021 року, 15:09 , Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації

Понад 70 представників органів місцевого самоврядування взяли участь в онлайновому семінарі на тему «Організація прийому громадян для забезпечення своєчасного надання державної допомоги, субсидій, пільг», який провів  8 квітня  Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації.

В умовах децентралізації здійснено передачу значної частини відповідальності, ресурсів та повноважень, в тому числі з питань соціального захисту громадян, від органів виконавчої влади органам місцевого самоврядування.  Семінар проводився з метою підвищення кваліфікації представників управлінь соціального захисту населення міських рад, райдержадміністрацій, військово-цивільних адміністрацій, структурних підрозділів соціального захисту населення міських, сільських, селищних рад територіальних громад. 

Під час проведення семінару висвітлено нормативно-правові документи, які регламентують надання різних видів державної підтримки, внесення змін до чинного законодавства у зв’язку із проведення децентралізації, та питання організації прийому громадян, подання заяв для забезпечення своєчасного надання державної допомоги, житлових субсидій, пільг.

Зауважено, що з 1 січня 2021 року заяви з необхідними документами приймалися від громадян органами соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою  або в електронній формі (через офіційний сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).

Заяви з необхідними документами також приймалися уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади та посадовими особами центру надання адміністративних послуг.

З 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи.

Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді передаються відповідному органу соціального захисту населення.