портал в режимі тестування та наповнення
0 800 507 506
Гаряча лінія
  • A-
    A+
Пошук
Шукати на порталі
або
серед нормативних актів

Причини скасування звернень з оцифрування трудових книжок

Опубліковано 16 серпня 2024 року, 10:30 , ГУ ПФУ в Донецькій області

Процедура повного завершення оцифрування трудової книжки після подання заявником скан-копії документа підтверджується статусом звернення щодо стану його опрацювання. 

Перевірити стан опрацювання документів про трудову діяльність можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України http://portal.pfu.gov.ua: 

роботодавцю — у кабінеті страхувальника в розділі «Звернення» (відображено всі звернення роботодавця щодо кожного працівника із відображенням статусу обробки); 

застрахованій особі — в особистому кабінеті користувача в розділі «Мої звернення».

Статус звернення «Виконано» свідчить, що скан-копії опрацьовані та дані про трудові відносини працівника актуалізовано.

Статус звернення «Скасовано виконання» означає, що звернення містить певні помилки, не опрацьовано та потребує повторного подання (опис причини відхилення вказано в реквізиті «Повідомлення»).

Інші статуси означають, що звернення знаходиться ще в опрацюванні фахівцями Пенсійного фонду.

Основними причинами скасування звернень з оцифрування трудових книжок є помилки, які допускають користувачі вебпорталу. 

Це трапляється у випадках, якщо скановані копій документів:

не належать заявнику; 

зроблені не з оригіналів документів або в чорно-білому форматі; 

відскановані неналежним чином (обрізані дати, номери наказів тощо).

Наявне порушення вимог до оформлення трудової книжки:

відсутня скан-копія титульної сторінки трудової книжки; 

відсутній підпис власника трудової книжки або запис про зміну ПІБ; 

відсутня печатка установи або підпис відповідальної особи.

в електронній формі звернення в даних особи наявні помилки.

Як самостійно завантажити скан-копію трудової книжки для оцифрування, дивіться за посиланням https://t1p.de/8933s або у відеоінструкції https://t1p.de/fjrs9.