13 травня проведено методичну майстерню «Створення освітнього корекційно-розвиткового середовища в умовах Нової української школи». У заході взяли участь 111 осіб: представники спеціальних та загальноосвітніх інтернатних закладів, спеціальних закладів дошкільної, загальної середньої освіти, де впроваджується інклюзивне навчання, методисти методичних кабінетів, науковці Донецької області.
У межах зустрічі обговорювалися питання підвищення рівня готовності фахівців загальної середньої та дошкільної освіти до професійної діяльності в нових фахових умовах інклюзивної освіти. Увагу слухачів зосереджено на питаннях організаційного і науково-методичного супроводу впровадження елементів дистанційного навчання в роботу закладів освіти області. Висвітлено результати дослідження в проєктній діяльності з проблеми «Підтримка батьківства – крок до прийняття підтримки дитини: особливості психолого-педагогічного супроводу». Окремо наголошено на складанні індивідуальної програми розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Практична частина методичної майстерні складалась із презентацій практичного педагогічного досвіду колективів закладів освіти Донецької області. Педагоги-практики поділилися своїми напрацюваннями щодо використання дистанційних технологій при навчанні дітей з особливими освітніми потребами в умовах карантину.
Учасники отримали рекомендації щодо створення методичного інструментарію, який допоможе зробити дистанційне навчання ефективним.