Пандемія COVID-19 та карантинні обмеження стали поштовхом для підвищення темпів цифровізації економіки і прискорили процес діджиталізації суспільства. У наше життя міцно увійшла та набула поширення дистанційна або онлайн робота. Власники і керівники багатьох підприємств незалежно від масштабу та виду діяльності почали замислюватися над тим, які фахівці їм дійсно потрібні, а які будуть скоріше «розкішшю» для фонду оплати праці. Одна з основних тенденцій ‒ скорочення кількості робочих місць в офлайні разом із збільшенням чисельності фахівців, які б мали додаткові компетенції (з SMM-маркетингу, контент-менеджменту, копірайтингу тощо).
«Сьогодні, у складний та непередбачуваний час, треба вчитися заробляти на життя без прихильності до конкретної офісної професії. Багато з наших клієнтів почали активніше шукати нові можливості, – розповідає очільниця відділу статистики та прогнозування Донецького обласного центру зайнятості Вікторія Васильєва. ‒ Також ми бачимо багато тих, хто бажає змінити професію та спробувати щось нове. Саме тому ми вирішили стати активними учасниками ініціативи, яка б допомогла всім охочим опанувати актуальні знання та навички».
Цінність партнерської ініціативи полягає в тому, що кожен з її учасників додає власної експертності до спільного результату. Щодо внеску Донецької торгово-промислової палати, то її президент Максим Ануфрієв підкреслив: «Донецька торгово-промислова палата, з одного боку, постійно працює з бізнесом і добре розуміє його запити та больові точки, а з іншого – має тісні зв’язки з бізнес-консультантами, до яких і звернулася з проханням допомогти з розробкою пілотного інтерактивного онлайн-курсу з базового маркетингу та роботи із соцмережами. У межах цієї партнерської ініціативи ми вирішили спрацювати на випередження – спробувати допомогти і бізнесу, який є найголовнішим роботодавцем регіону, і потенційним працівникам».
Незважаючи на те що вітчизняний ринок тренінгових послуг досить динамічно розвивається та відрізняється наявністю значної кількості пропозицій, широким спектром навчальних програм і продуктів, програму цього проєкту було розроблено спеціально. У чому полягає її особливість? «Їх декілька, ‒ відзначає керівниця проєкту Марина Дубініна. ‒ Перш за все, це стовідсотковий онлайн-формат, системність при виборі тематичних модулів та їх поєднанні, постійний зворотний зв'язок і менторський супровід кожного учасника для більш глибокого пропрацювання та закріплення практичних навичок. Нам дійсно довелося докласти певних зусиль, щоб знайти бізнес-консультантів для cтворення курсу, тренерів для проведення навчання, але результат був того вартий».
«Головна перевага для учасників навчання, – зазначає директорка Міжнародного інституту підприємництва Людмила Степаненко, ‒ полягає в тому, що кожен опанував конкретні навички, які може додати до свого резюме, а саме: вмію створювати односторінкові сайти на конструкторі Tilda; пишу продаючі рекламні тексти та контент під конкретну соцмережу; вмію швидко та якісно обробляти фото для візуалізації текстів, створювати унікальний фотоконтент. Звісно, що зазначені навички є базовими та їх достатньо лише для старту, а ті, хто прагне до вдосконалення, повинен працювати над собою та зростати професійно».
Партнерська ініціатива «Прямуємо до успіху» та основні активності стали можливими завдяки підтримці уряду Німеччини в рамках проєкту «Професійна інтеграція внутрішньо переміщених осіб», який виконує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.